Το story: Όντας ακόμα στα πρώτα μας βήματα χρειαζόμασταν έναν χαρακτήρα που θα συνόδευε την οπτική μας επικοινωνία και θα ενδυνάμωνε την online παρουσία μας και όχι μόνο.
Η ιδέα: Αντί να αναθέσουμε απλώς τη δημιουργία της νέας mascot σε ένα διαφημιστικό γραφείο, γιατί να μην ζητήσουμε από νέα παιδιά που σπουδάζουν graphic design να μας δώσουν τη δική τους – φρέσκια-ματιά;
Η υλοποίηση: Η συνεργασία με το ΑΚΤΟ College Θεσσαλονίκης δεν ήρθε τυχαία. Έπειτα από αναζήτησή μας σε σχολές graphic design & 3d animation καταλήξαμε στην ΑΚΤΟ λόγω της ποιότητας που διακρίναμε σε ό,τι ενέργεια έχει πραγματοποιήσει. Ήδη από τον Οκτώβριο 2014 με την υπεύθυνη του κολλεγίου κα.Φουρτούνη καταστρώσαμε το πώς μπορεί να υλοποιηθεί μια τέτοια ενέργεια από τους σπουδαστές. Τελικά στον συγκεκριμένο διαγωνισμό συμμετείχαν -ομαδικά ή ατομικά- σπουδαστές από το ΑΚΤΟ Θεσσαλονίκης αλλά και Αθήνας.
Το αποτέλεσμα:…μας δυσκόλεψε ευχάριστα. Οι ιδέες που μας παρουσιάστηκαν ήταν η μία καλύτερη από την άλλη και η επιλογή ήταν δύσκολη! Σας παραθέτουμε μερικές παρακάτω:
ΝΙΚΗΤΗΡΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ: MASCOT “ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ” του κ. Γιώργου Μάτσια
Ο νικητής: Επιλέξαμε την πρόταση του κ. Γιώργου Μάτσια, γιατί ο χαρακτήρας που δημιούργησε είναι πιο φιλικός και άμεσος και μπορεί να προσαρμοστεί σε διάφορες μορφές οπτικής επικοινωνίας. Την πρότασή του θα τη δείτε να ενσωματώνεται στην επικοινωνία της AUTO SPOT μέσα στο επόμενο διάστημα.
Το δώρο: Ένα tablet της Samsung
Η απονομή του δώρου έγινε στις εγκαταστάσεις της AUTO SPOT στη Δυτική είσοδο Θεσσαλονίκης με την παρουσία των φοιτητών, της υπεύθυνης καθηγήτριας κας.Ξουπά και της υπεύθυνης συντονισμού κας.Φουρτούνη.
Ευχαριστούμε θερμά το κολλέγιο που μας παραχώρησε φωτογραφίες από τις συμμετοχές και την απονομή.